Hälsa

0kommentarer

Eftersom jag inte mått helt bra den senaste tiden så beslöt jag ju att sluta helt i MPS då det är det som tar mest tid av de frivilliga aktiviteterna. Steg 2 är att ta tag i fysiken och sedan i fredags så har jag varit ute och gått eller kört PW varje dag och kört en del styrka hemma. Ska sätta igång med Friskis och Svettis igen, men nu är det tentaplugg som gäller så då kommer jag mest vara i Karlskoga och plugga. Men ny delkurs startar snart och då blir det mer Örebro-tid så passar det bättre att träna där.
 
Har gått ner ytterligare ett kg den senaste veckan så nu är det minus 8 kg ner sedan i början av hösten, hoppas att jag inom snar framtid når 11 kg-delmålet. Har ca 15 kg till, men nu känner jag faktiskt att motivationen har ökat. Förmodligen gör vetskapen om att för att må bra i knoppen så gäller det även att ta hand om kroppen sitt till motivationen.. =)
 
 
 
 
Motivation, Projektarbete, Tentaplugg, Träning,

Kommentera

Publiceras ej