Konstig..

0kommentarer

Jag vet inte riktigt vad jag pysslar med nu för tiden.. Jag gör saker och säger saker som jag vet kommer bli fel och som jag vet att jag kommer förlora på i längden.. Jag vet i vilka specifika situationer och med vilka människor detta uppstår. Men jag vet inte varför.. Nu har jag gjort det igen, och denna gång får det bara vara så tills vidare. Ingen idé att försöka reda upp nåt som kommer ske igen efter några veckor..
 
Jag brukar ha rätt bra koll varför jag gör vissa saker, vad de bakomliggande orsakerna är, men här har jag faktiskt ingen aning..  Nästa helg ska jag träffa Tess, som känner mig utan och innan. Hon vet min historik, mina relationer och allt mellan himmel och jord och det behöver inte förklaras en massa. Vi har dessutom samma synsätt och värderingar kring saker och ting så det förenklar mycket när vi diskuterar djupare frågor..
 Så nästa helg ska vi ses, antingen blir det lunch eller myskväll i hennes lilla hus som jag ännu inte besökt, som hon bor i sedan hon började jobba som psykologilärare i Karlstad. Å då hoppas jag att vi ska gå till botten med detta. Eller i alla fall börja smånysta i det.. För så här kan det inte fortsätta.
 
 
Kärlek,

Kommentera

Publiceras ej