Tagit ett tungt beslut

0kommentarer

Idag tog jag beslutet att sluta som Administrativ chef i Missing peoples lokalavdelning i Örebro och även gå ur det helt.
Jag har som jag tidigare skrivit inte mått bra den sista tiden, och jag har helt enkelt alldeles för mycket att göra. Känns jättetrist eftersom jag varit med från början och det är så givande att hålla på med, men jag måste börja lyssna lite på mig själv. Har funderat mycket de sista dagarna, men kände att jag inte direkt hade något val.
 
Så nu är det jag och mitt mående, samt mina närståendes mående som ska prioriteras.. Å studierna, och extrajobbet. Kommer ha kvar mina andra engagemang, men de kräver inte lika mycket på daglig basis som MPS gjort. Utesluter dock inte att jag kommer tillbaka någon gång när jag mår bättre och allt lugnat ner sig.
 
 
 
 
Missing People Sweden,

Kommentera

Publiceras ej